خط تولید لوله پلیکا خط تولید لوله پلیکا .

خط تولید لوله پلیکا

کاربرد و تولید لوله پلیکا

لوله پلیکا:

بیشتر پلاستیک های معمول تهدیدهای جدی برای سلامتی انسان و محیط زیست است. مشکلات پلاستیک ها شامل آلودگی شدید ناشی از تولید، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی در حین استفاده، خطرات ناشی از آتش سوزی و سهم آن ها در بحران رو به رشد زباله های جامد در جهان است. اما یک پلاستیک به تنهایی ایستاده است: لوله پلیکا در طول چرخه حیات خود، کمترین اسیب را برای محیط زیست دارد.طی چند دهه گذشته، پلاستیک پلی وینیل کلراید (PVC) که معمولاً به آن "وینیل" می گویند، به یکی از پرکاربردترین نوع پلاستیک تبدیل شده است. ما آن را در اطراف خود می یابیم: در بسته بندی، وسایل خانه، اسباب بازی های کودکان، قطعات خودرو، مصالح ساختمانی، لوازم بیمارستانی و صدها محصول دیگر. مزایای آن این است که بسیار متنوع و نسبتاً ارزان است. اما قیمتی که ما برای یک قطعه لوله پلیکا یا یک اسباب بازی نرم وینیل با هزینه کم می پردازیم .

کاربردهای لوله پلیکادر صنعت:

از نظر درآمدزایی، لوله پلیکا یکی از با ارزش ترین محصولات صنایع شیمیایی است. لوله پلیکا ارزان قیمت است و مونتاژ آن آسان است. در سال های اخیر، لوله پلیکا در بسیاری از مناطق جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند ، بتن ومس شده است.

رسیدگی شیمیایی، تحویل کالا، فرآیند یا انتقال:

سازگاری و تحمل شیمیایی می تواند با ماده شیمیایی خاص مورد نظر به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. در مقایسه با گزینه های فلزی، آهنی، لوله پلیکا توانایی مدیریت برخی مواد شیمیایی را دارد که مواد فلزی نمی توانند از آن جمله اسیدهای پایه هیدروژن - اسید کلریدریک، به عنوان مثال. محتوای کلر در لوله و تجهیزات پلیکا باعث افزایش مقاومت مواد در برابر حمله شیمیایی، تخریب و همچنین آتش سوزی، گسترش شعله می شود. در نتیجه، لوله کشی برنامه پلیکا80 اغلب در حمل و نقل شیمیایی، فرآیندهای تولید، تحویل و انتقال استفاده می شود. مواد شیمیایی رایج برای استفاده از لوله پلیکا شامل: اسیدهای آلی و غیرآلی، اسیدهای انیدرید، الکل ها، هیدروکربن ها، آمونیاک ها، مواد قلیایی، هالوژن ها، نمک ها و اسیدهای اکسید کننده است.

ساخت و ساز زیر ساخت و مواد ساختاری:

استفاده از لوله پلیکا برای نیازهای زیرساختی و به عنوان یک ماده سازه ای ساختمان در چند دهه گذشته به دلیل افزایش تقاضا برای یک هزینه کمتر، در عین حال جایگزین موثر برای چوب و سایر مصالح ساختمانی، افزایش یافته است. استفاده اصلی از لوله های پلیکا برای زیرساخت های ساختمان، تهویه هوا و کار با اگزوز است. در تهویه هوا در ساختمان، از لوله پلیکا اغلب برای اجرای کانال های تهویه مطبوع، سیستم های تهویه هوا و گرمایش استفاده می شود. کانا لوله پلیکا لوله انتخابی است که بطور خاص برای این کاربردها مهندسی شده است. همچنین از وینیل (پی وی سی) در تولید سایدینگ در امتداد خانه ها و قاب های در و پنجره ها استفاده می شود. استفاده از وینیل برای این کاربرد باعث افزایش عایق بندی ساختمان، افزایش مقاومت آن در برابر نوسانات درجه حرارت سرد و گرم می شود. قاب و سایدینگ وینیل نیز به دلیل مقاومت در برابر جلبک و رشد کپک شناخته شده و اجرا می شوند. از نظر مناسب بودن درازمدت، لوله پلیکا می تواند عمر مفیدتری داشته باشد که بتواند از استفاده از سازه ای که قرار است روی آن نصب شود بیشتر باشد.

تولید لوله پلیکا:

لوله پلیکا تولید شده  می تواند به طور گسترده ای برای سیستم تامین آب و زهکشی استفاده شود.این خط تولید مجهز به اکسترودر پیچ مخروطی مخروطی سری JBD اکسترودر پیچ دوقلو یا موازی. ماشین حمل و نقل دارای دو پنجه، سه پنجه، چهار پنجه، شش پنجه، هشت پنجه و غیره است. دستگاه برش دارای برش، برش بدون گرد و غبار و برش سیاره ای است. شرکت پایپ ایران انواع قالب های لوله پلیکا را نیز تهیه می کند.

انداره و سایزهای لوله پلیکا:

·   قطر داخلی  و خارجی ، اندازه و سایز بندی انواع لوله های پلیکا فاضلاب به میلیمتر 20 - 25 - 32 - 40 - 50 - 63 - 75 - 90 - 110 - 125 - 160 - 200 - 250 - 315 - 400

·   قطر ، اندازه و سایز بندی انواع لوله های پلیکا فاضلاب به اینچ 1/2 - 3/4 - 1 - 1/4 1 - 1/2 1 - 2 - 1/2 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 8 - 10 - 12 - 14

·   قطر ، اندازه و سایز بندی انواع لوله های پلیکا فاضلاب به سانتیمتر 2 - 2.5 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 10 - 12 - 16 یا 15 - 20 - 25 - 30 - 40

انواع و اتصالات لوله پلیکا:

اتصالات لوله های پلیکا فشار بالا با اتصالات ضایعات پی وی سی بسیار متفاوت است. اولین تغییر عمده این است که اندازه گیری لوله به صورت متریک است. بنابراین اگر قطر خارجی اتصالات فشار قوی ما را اندازه بگیرید، قطر حالت های موجود در لوله را اندازه گیری می کند. به عنوان نمونه یک لوله پلیکا فشار قوی 40 میلی متر قطر 40 میلی متر از قسمت بیرونی لوله را اندازه گیری می کند. سپس ضخامت دیواره لوله های پلیکا بسته به درجه فشار لوله متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، یک لوله  پلیکا با امتیاز 10 بار در مقایسه با یک لوله دارای امتیاز 7.5 بار دارای دیواره ضخیم تری است. به عبارت دیگر قطر داخلی یک لوله دارای امتیاز 10 میلیمتر 40 میلیمتر کوچکتر از یک لوله دارای نمره 40 میلیمتر 7.5 بار خواهد بود اما قطر خارج همان ثابت خواهد بود.

 لوله پلیکا فشار بالا و اتصالات مناسب برای تولید آن ها تولید می کند. اتصالات به طور دائم چسبانده می شوند و برای یک سیستم توزیع آب با فشار بالا قابل استفاده است که می تواند در خانه های پمپاژ یا به عنوان سیستم توزیع آب بالای سطح زمین یا سربار استفاده شودلوله و اتصالات پلیکا برای استفاده در اتصالات پمپ یا ساخت منیفولد برای شیرآلات ایده آل است. محصول قوی و بسیار سازگار است و پس از چسباندن، یک سکوی توزیع آب بسیار دائمی را تشکیل می دهد که محکم و جامد است.

لوله های پلیکا به دلیل برخی از مزایای مهمی که ارائه می دهند، محبوبیت پیدا کرده اند، از جمله:

طول عمر: لوله پلیکا در معرض زنگ زدگی و خوردگی نیست، بنابراین تا زمانی که دچار نوعی آسیب غیرمنتظره نشود، می تواند تا بی نهایت دوام بیاورد. حتی با دوام ترین فلزات مورد استفاده در لوله های لوله کشی نیز نمی توانند عمر قابل توجه لوله پلیکا را تحمل کنند.

توانایی کنترل فشار: از لوله پلیکا معمولاً برای خط اصلی تأمین که به خانه شما می رود استفاده می شود زیرا قادر به کنترل فشار زیاد آب است.

سهولت استفاده: لوله پلیکا در مقایسه با لوله های فلزی بسیار سبک است که حمل و نقل و کار با آن را آسان می کند. کار با آن نیز آسان است زیرا برای اتصال لوله ها لحیم کاری لازم نیست. در عوض، لوله ها اساساً به هم چسبانده می شوند.

کم هزینه: لوله پلیکا نیز کم هزینه است. به خصوص در مقایسه با مس، لوله پلیکا برای لوله های لوله کشی گزینه بسیار ارزان است.

کارخانه تولید لوله پلیکا پایپ ایران:

کارخانه لوله پلیکا پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله پلیکا با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.

کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلامقیمت لوله پلیکا با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.


برچسب: لوله پلیکا-لوله پی وی سی-تولید لوله پلیکا-تولید کننده لوله پلیکا-فروش لوله پلیکا-قیمت لوله پلیکا-سازنده لوله پلیکا-کارخانه لوله پلیکا-لوله پلیکا معمولی-لوله پلیکا فشار قوی-لوله پلیکا پایپ ایران-پایپ ایران،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۷:۰۳ توسط:شرکت پایپ ایران موضوع: نظرات (0)